Konu
Herkesi Sunucu Sahibi Yağacagız
23-02-2009, 23:26:45
#26
alanaditescil
Üyeliği durduruldu
Ni-Osman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
200 TL sunucu sahibi edeceksin yani.. Güzelmiş
Sadece donanım için bile alınabilir bence
Z.YÜKSEL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben yazıcaktım hocam sen yazmışsın gerçekten 940 TL ye bu donanımları anca alabilirsin + 4 ay kullandığın hat cabası
Hayırlı satışlar..
Sağolun
1
adet stok
kalmıştır.