Değerli Arkadaşlar;

Öncelikle ilginiz için çok teşekkür ederim. En azından öğrenciden başka bildiğiniz havale, EFT ve kart ücreti almayan banka var mı? Ya da EFT için 1 TL gibi cüzi bir ücret alan...

Selamlar, Saygılar