ben şunu görüyorum bu arkadaş o kadar msn den yazmış ve sizin msn açık olduğu halde hiçmi görmediniz yani.Adam resmen feryad etmiş artık el insaf.
Feryad Etmiş ? Feryad Edecek kdr canı yansa başka iletişim yoluylada ulaşırdı sanki biz kasti cvp vermedik ?
biraz daha yazarsanız panelleride siz bozmuşsunuz diyeceksiniz