ekolforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben şunu görüyorum bu arkadaş o kadar msn den yazmış ve sizin msn açık olduğu halde hiçmi görmediniz yani.Adam resmen feryad etmiş artık el insaf.
Feryad Etmiş ? Feryad Edecek kdr canı yansa başka iletişim yoluylada ulaşırdı sanki biz kasti cvp vermedik ?

biraz daha yazarsanız panelleride siz bozmuşsunuz diyeceksiniz