ugurluhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendi çapında haklısın snde dicek bişi yok her neyse sorunun çözüldüyse tamamdır.
sorunun çözüldü şurda gelipde sorunum çözüldü diyip bişi yazmıyorsun belli bir şeye proğramlanmışsın sürekli isim kötüleme çalışıyorsun
iyi akşamlar

benim sorunum çözüldü evet ama arkadaşlara cevap yazmaktan belirtemedim benim sizi bi karalama kampanysasına girmiş gibi algılamanızı istemem kimsenin kazancıyla oynamak huyum değildir ama bana yapılan haksızlığı söylerim bunuda belirteyim ama siz benden özür dileriz sorun bizden değil bizimde elimiz kolumuz bağlı deseydiniz anlayışla karşılardım ama hiçde öyle bişey yapmadınız neyse bana cevap hakkı doğmadığı sürece birşey yazmak istemiyorum daha.