ugurluhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilerek yapılmış gibi konuşuyorsunuz.bn kendim bilerek paneli bozdum demi ?
bende sana her an msnden cvp vermek zorunda değilim

o zaman bende sizi telden aramak zorunda değilim!

ve ayrıca bana her an msn de cevap yazmak zorunda değilim yazmışsınız yazmadınızki her an yazasınız!