Bende kodlamaya yeni başlayanlardanım CSS'i iyi biliyorum ama şu div'i bir çözemedim çok zor geliyor bana mantığını henüz kavrayamadım ondan sanırım.

Ben şuan tablo kullanıyorum elimde olsa div kullanıcam ama div hakkında tam bir bilgim olmadığı için onunla kadlamaya henüz başlamadım tasarımın yarısında bir sıkıntı çıkmasın diye.. ki ögrenene kadar buna mecburum.

Ama ikisi arasında bir seçim yapmak gerekirse div derim çünkü hem kullanım acısından çok iyiymiş (öyle diyorlar ) hemde tablo gibi yer kaplamıyor ve artık tüm siteler neredeyse div ile kodlanıyor, tablo tarih oldu yani (: