zeynelkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu sene 2 kat arttırıldı tüm ücretler
kart ücreti 90 lira oldu
vay anasına be

edit: zeynel hsbc nin siteye baktim ve Şubat 2008 itibarıyla, bankamızdaki tüm vadesiz hesaplarınız için her ay alınan Hesap İşletim Ücreti 3,75 TL olarak düzenlenmiştir diye bir not var

linkte burada : http://www.hsbc.com.tr/tr/bireysel/h...iz_mevduat.asp

sende aksi bir durum varsa şubenle görüş zaten dünyanın parasını kazaniyorlar.