dediğin olur video sitlerinden embed kodlarını al isdedğin sayfaya html olarak kayıt edep göstere bilirsin sayfa gitmesi konusunda ise ilk önce vidonu eklersin sonra devamı oku kısmında isdedğin yazıyıa yazarsan isdedğin gibi olur.
kardeş yukardaki yazıda belirttim. ben embed kodlarını alıp yayınlıyorum. bir sorunum yok. ben o vieodaki resmi nasıl alırım onu bilmiyorum. devaını oku yapmak çözüm olmuyor. sonuçta videonun üstüne tıklayınca makaleye girmesi lazım. embed kodunu yazpıştırıp devamını oku olarak kayıt edersem adam ideoya tıklayınca video dönecek. makaleye girmeyecek yani.