Bilmiyorum, yani bende gecen hafta odeme yaptim ve urun bekliyorum.
Arkadas 34 iTrader e sahip. Kendi bilgileri ile hesap bilgilerini veriyor. Bu tarzda bir insana güvenmeyipde nasil baskasina güvenecegiz.
Simdi burada bir kac arkadas problem yasamis ben dahil belki, ama 34 kisi iTrader verirken sadece bizde mi problem oluyor. Bir problem olmus olamaz mi? Birde arkadasin banlanmis olmasinin sebebi, küfürlü mesaj atmasi mi yoksa baska bir sey mi acaba?