LG59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çin malı iphone nasıl oluyor bana biri anlatabilir mi?
çakma iphone
iphone yi başka marka adı altında dandikçe üretiyorlar çinliler buna da çin malı diyruZ:d