mrb arkadaşlar kablosuz ağlara bağlanmada sorun yaşıyorum çoğu zaman bağlanmıyor bağlandığı zamanda internete giremiyorum arkadaşlarım aynı bağlantılara takır takır bağlanıyor

biraz araştırdım vista da böyle şeyler oluyormuş ama çözümünü bulamadım yardımcı olursanız sevinirim