Bende 5 aydır 3 kez başvuruda bulundum aynı alan adı üzerinden hiçbirindede onaylanmadı..
site kural dışıda değil hesap bilgilerim olsun herşeyimde doğru fakat 3 kez oldu onaylanmadı hesabım arkadaşım başvuru yaptı 1 gün içinde oanyladılar.. çalışma tarzları ilginç bana öyle geliyor.. kaç kez mail atmama rağmen otomatik cevap geliyor ve kendi blog sayfalarına yönlendiriyorlar blog sayfasına girdiğinizde insanların dertlerini okurken kendi yazacaklarınızı unutuyorsunuz