Selamlar...

Arkadaşlar Siteme Eski DB yi koyduğum zaman Türkçe Karakterler


Baz?±lar?±n?±z windows Ba??lat menüsünden kald?±r?±lamayan geçersiz k?±sa yollar?±n s?±k?±nt?±s?±n?± ya??ayabilir. Bu dosyalar?± bu programla kald?±rman?±z mümkün. Ayr?±ca program?±n Türkçe dil seçene??i de mevcut. program?±n yard?±m dosyas?±n?± okuyabilmeniz için bilgisayar?±n?±zda Adobe Reader benzeri PDF araçlar?±na ihtiyac?±n?±z var.


Şeklinde Oluyor...


Şu Anda tüm Dil Karakterleri TÜm Db de Latin5_turkish

Yeni Konu eklersem sorun yok.. ama eski yazılar yukardaki gibi oldu...
site içinde de karakter kodlaması 8859-9

Eskileri nasıl Düzeltebilirim ?

Yardımlarınızı için Şimdiden Teşekkürler..