merhabalar.yeni bir forum sitesi açmayı düşünüyorum.ama en hızlı hangisinin index yiyeceğini bilemiyorum. vb kullanamam lisans yuzunden.önceden smf kullandım hızlı index yemedi ne yapmalıyım ?