Konu
IPHONE 8gb Ariyorum
22-02-2009, 13:43:56
#6
utku1
LG59 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çin malı iphone nasıl oluyor bana biri anlatabilir mi?
örneğin wifi yok
yani çinliler neyi görse kopyalıyor
buda öyle bişey
bildiğim kadarıyla menüler falan farklı
dış görünüş aynı
ama kullanan birisinden öğrenmenizi tavsiye edeirm