girilmiyor, bundan 4 ay önce "protocol 48" diye bir hlds update'i yayınlandı. hlds'de settings dosyasında auto update'i aktif hale getiren tüm serverlara girilmiyor. ve türkiyede oyunyöneticisi dahil çoğu server update edilmiş. yani girilmiyor (protocol hatası veriyor). bunu bilmemenize şaşırdım doğrusu. bu update yüzünden cs:s'ye geçmek zorunda kaldım. zaten eski hileli, küfürlü, mankafalı adminli non-steam serverlara gircek halim yok zaten. artık cs bana çizgi film gibi geliyor. istesemde geçemiyorum yani

. umarım tüm türkiye 9 dolarına kıyıp steam'e geçer. ayrıca ne yazıkki cs:s'de bile non-steam serverlar var.
v48 ile de giriliyor denendi , ancak şimdilik güncellemeyi yapmıyoruz , çünkü stable sürü yok, cpu nun yarısını götürüyor