bugün evi aradılar.aynen diyalog şu

kadın: merhaba.ben turk.netten ...(ismini unuttum) nasılsınız
ben: eyvalah sen nasılsın
kadın:teşekkürler.internetinizden memnunmusnuz?
ben:hee.şimdilik bi sorun yok.
kadın.tamam

dıııt dıııt dııt

daha ben sorcaktım numaramı nerden aldın die.bidahakine evi aramasın cep numaramı vercektim

sizce nerden bulmuş olabilirler?