stCre3p adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yoğun olmasam yapim dicemde bişeyler yapmaya çalış olmadı msn adresmi ekle profilmden ben yardımcı olurum.
Teşekkür ederim ben birşeyler yapmaya başladım olmazsa size dönerim