Birçok yerde isimtescil hakkında benzeri eleştiriler gördüm. Ama 3 yıldır kullanıyorum, birkere unutup da ekstra uzatma ücreti ödemem dışında sorun yaşamadım. Mailleri junk, önemsiz, gereksiz, vs klasörlerine gidebiliyor, o yüzden mail adresimi @gmail olarak değiştirdim. Sık sık mail atıyorlar, haber, güncelleme, kampanya gibi şeylerle ilgili. Bilerek düşmesini istediğim domain için bile son gününe kadar hatırlatma maili attılar.

Konudaki olay benim de başıma geldi ama hatayı kendimde de aradım. Burdaki arkadaş hatalıdır demiyorum ama her zaman temkinli olmak lazım eğer ki ciddi projeleriniz varsa panelinizde. Atalarımız ne demiş; Eşeği sağlam kazığa bağla, sonra Allaha havale et.