tazmania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de yeni aldım domainleri, satmayı düşünmüyorum sadece değerlerini merak ettim.
Hayırlı olsun güzel domainler...

yeni aldıysan değerini neden merak ediyorsun aldığının üç aşıı beş yukarısıdır zaten