dun gece de sms attım ben dahil 3 kişinin rapid hesaplarının kapandığını buna acil çözüm bulman gerektiğini söyledim bir kere de aradım açmadı telefonunu.
İki gün daha beklicem bugün ve yarın eğer rapid hesabım ve diğer arkadaşların hesapları gelmezse ise şikayet konusu açıp, gerekli belgeleri sunup Sql58 hakkında konu açacam.