Alıntı
boşuna aşık olmadığımı göstermiş olan dünyalar güzeli. bildiğin sevimlilik abidesi. ibrahim'e ibo diyecek kadar geleneklere de hakim. annem de beğendi kendisini.


artık olay bizim anlaşmamıza kaldı. biz anlaştıktan sonra aileler sorun çıkarmaz gibi geliyor. ha evet. alkollüyüm
10 dakkadır gülüyom anca yazabildim buna bittim

bu arada kusursuz...