Daha önce bana konu açarak yönlendirme yapmaya çalışanlar olmuştu bilmiom seninde konu acarak yönlendirme kodu koymuşlarmı ben hemen sansürlü kelimelerde window.location kelimesini yasakladım bu kelimeyi sende yasaklarsan ilerde başın ağırmaz