seninle aynı durumdayım benim hesapta kapandı.
rapid e mail attım ondan cevap gelmedi 2 gündür, rapid den gelen maili bekle dedi bekledim gelmedi
şifre ve mail hepsi değişmiş rapid beni kaale almıyor bu durumda ne yapmamız lazım sonuçta bunlar sanırım puanla açılmış hesaplar ya da başka bir açılış şekli ?
aynı durum bendede var.
aynı şekilde banada dedi kendisi arkadaşın..rapide mail attım felan filan diye.4 gündür haber alıcam diye bekliyorum.ama sizin yorumlarıda görünce artık emin oldum sorunun benden kaynaklanmadığına...
bekliyorum bakalım bugün akşama kadar hesabımı geri vermezse gerekeni yapacağım.