Cclear programını sildim o zaman sürekli bağlı kalıorum ama bu sefer de çıkış yapamıyorum ne yaparsam yapayım sürekli bağlı kalmak zorunda kalıyorum ve bu nedenle ziyaretçi ayarlarını yapamıyorum.Ne yapmalıyım sizce ?
öncelikle tarayıcı ne kullanıyorsun? ve İE7 ise öncelikle onun yerine fire fox kurup bir dene.... ve sadece kendi pc demi bu sorunu yaşıyorsun..
başkaları da bu sorunu yaşıyor mu..?