mizraklar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sistemden veya senin pc den kaynaklanan bir session sorunu yaşıyorsun.. aynı forumda tanıdığın var ise onlara sor onlarda aynı sorunu yaşıyor ise sunucu kaynaklı bir sorun mu? yok yaşamıyor iseler senin pc de tarayıcı değiştir dene veya sisteme cerez bırakılmasına en gel olan bir program çalışıyor olabilir.. bunlar kontrol et.. hepsi bu....
Cclear programını sildim o zaman sürekli bağlı kalıorum ama bu sefer de çıkış yapamıyorum ne yaparsam yapayım sürekli bağlı kalmak zorunda kalıyorum ve bu nedenle ziyaretçi ayarlarını yapamıyorum.Ne yapmalıyım sizce ?