dangerover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizce bu Normalmi Arkadaşlar.
Şimdi Adtech olsa Daha fazla vermezmiydi? :S
Sorunmu var bendenmi kaynaklanıyor?
o aldıgın tık içeirkle ilgili oldugu için tıklandı adtect olsaydı o tık yarısı olurdu sabit reklam cünkü