Konu
33 Tıklama /Toplam Kazanç: 0,30 $
21-02-2009, 01:40:40
#16
yeninick
dangerover adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizce bu Normalmi Arkadaşlar.
Şimdi Adtech olsa Daha fazla vermezmiydi? :S
Sorunmu var bendenmi kaynaklanıyor?
o aldıgın tık içeirkle ilgili oldugu için tıklandı adtect olsaydı o tık yarısı olurdu sabit reklam cünkü