küfürden sonra koyan ben oluyorum bana koymuyor yani

Ama alışverişte kazıklandığımı hissetmek içimi burkuyor
Aynı şey bende de mevcut.
Geçen yaz 20 TLye bir t-shirt aldım, büyük bir mağazanın yanındaki seven hill mağazasından,
oradan çıkıp o büyük mağazaya girdim dolaşıyordum giyim reyonunu, bir baktım aynı t-shirt 7.5 TL