Değişik birşeyler yapmazsan tutacağını sanmıyorum ki daha az site açılmış bi konu seçebilirdin, zor bir savaş vermen lazım ve r10 vb. diğer siteler olduğu için direk savaşı kaybedeceğin düşüncesindeyim. Ço..ok değişik konular paylaşman ve webmaster kitlesine ulaşmak çok zordur... Bence moralin bozulmadan domain'i elden çıkar başka bi domain al farklı bir projede yoğunlaş

Ayrıca arkadaşların yorumlarına katılıyorum...
bir tavsiye...