Kanun derki kişi bankaya aylık maaşının 5/1 inden fazla taksitle borçlanamaz. Bir işyerin var ise ve bu işyerinde uzun yıllardır yüksek vergi veriyor isen bir ihtimal onun dışında unut gitsin bunu.