domainlerimde natroda süresi dolmak üzere olan domainlerime hergün mail yolladılar.birtanesini uzatmadım süresini 1 hafta geçti son tarihten sonra vazgeçtim uzatmak istiyorum dedim normal kayıt ücretini aldılar.40 gün süreniz var süresi bitttikden sonra dediler.yani ceza falan vermedim natroya...zaten domain konusunda türkiyede natro dışında kimse ile çalışmam.ama domain konusunda