Her firmada domain düştükten sonra 1 ay halen senin alma sansın vardır. Yani normal fiyattan alırsın. Ama isimtescil bunu 1 saat geçse dahi 2 kat fiyatını uygular. Benim isimtescilde 120 den fazla domainim vardı yavas yavas çektim halada kalanları çekmeye devam ediyorum..
Bir çok firma ile çalıştım 1 gün degil 20 - 25 gun sonra dahi domainimi 12 ytlden tekrar aldım. süresi bittikten sonra 1 ay benden başkası alamaz sadece 3 ay sonra başkası reglemeye açılır. İsimtescil süresi bittikten sonra hemen zaten domaini parka çekiyor zaten buradan para kazanıyor yetmezmiş gibi birde üstüne iki kat para alıyor.
Katılıyorum.Buna ek olarak gs, vg, im, tc gibi ve benzer uzantılarda, geri alma ücreti arkadaşın da dediği gibi 1 saat geçse dahi 253 liraya çıkıyor.Böyle bir domaininiz varsa uzatmayı unutmayın.