EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sana yazık,takip etseydin domain süreni
Onlar mail atmaları gerekmiyormuydu sizce.. ?

Bu arada -rep veren zihniyetlere sesleniyorum.. Siz isimtesciL misiniz ?..