Konu
Yazık ya : İSİMTECİL .!
20-02-2009, 18:30:03
#19
ZentaForever
EuK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sana yazık,takip etseydin domain süreni
Onlar mail atmaları gerekmiyormuydu sizce.. ?
Bu arada -rep veren zihniyetlere sesleniyorum.. Siz isimtesciL misiniz ?..