İnsana küfürden daha çok koyan durumlar?

Otobüste Şöförlük yaparken şu durumla sık sık karşılaşıyorum :

Durakta inecekler oluyor yanaşıyorum onları indiriyorum.Harekete geçiyorum 3 saniye geçiyor müsait bi yerde inebilirmiyim ?
bu bana çok pis koyuyor.Ama müşteri velinimetimizdir mantığıyla çalıştığım için sabır küpü oldum

sizin için ne gibi durumar var konu hakkında ?