Konu
Vizyondaki.com
20-02-2009, 15:33:12
#10
patlican
orta bölümdeki resimlerin büyükleri yok heralde çok kötü görünüyor. onun dışında üstteki banner çok çok basit.Logo ve ortadaki film afişlerinin üstünde biraz daha çalışırsanız iyi olur.