Teşekkürler. Bende araştırmaya devam ediyorum kesin çözüm bulunca yazarım.
Şunu dene arkadaşım ;
Görev yöneticisini aç, işlemler sekmesine tıkla..
Orda bahsettiğin virüslerin çalışmakta olduğunu göreceksin, ordan sonlandır..
Sonlandırdıktan sonra C:/ de arattır o virüsün ismini bulduklarını bulduklarını sil..
Bulamadıklarını ise winrar ya da winzip programını çalıştır ve winrar ile C:/ D:/ E:/ ye gir orda görürsün girince.. Onlarıda ordan sil..
En son aşamada; Başlat > çalıştır > mscınfig yaz..
En sağ sekmede başlangıç yazıyor, başlangıcdaki aktif olan kutucukları deaktif et, bilgisayarını kapa aç..
Ben bu şekilde kurtuluyorum virüslerden.. Av kullanmıyorum..
Umarım sende kurtulursun