Sahiden Adtech dahamı iyidir acaba adsenseden hiç şaşmadım bu güne kadar ama banada düşük miktarlar veriyor aynı sendeki durum gibi hatta bazen dahada beter oluyor
hocam bence adtech kesinlikle adsense nin yanına yaklaşamaz sebebi;
adsense site icerigine baglı olarak cok güzel reklamlar sunar. adsense koydugun bir siteye 10k hitin varsa günlük 1k tıklaman olsa ( birkac reklam yeri toplamına) ve aynı yerlere adtech koysan 200 tıklama falan gelir. yani aradaki fark bu. adsense reklamları her zman daha cok tık alır. (denemelerimle gordum yani o kadarını

) ve adsense site icerigine gore tık verir misal senin sitene giren kişiler araba icin girerse yani araba almak icin ozman cıkan reklamların verecegi de daha fazla olur dogal olarak. cünkü oyun sitesine girenler ücretsiz online browser oyunlarıyla karsılasıyor ve 0.01$ vermesi normal tıka. ama araba satısları adam 50k$ dolarlık araba alacak ve sende o arabayı tanıtıyorsun sitende ve reklamda ona gore cıkıyor işte ozman bir tıka 2, 3 dolar alman mümkündür.