çıktığı gibi kırıldı

nasıl iş yaw
sXe nin cıktığı gibi kırılması gibi bi durum yoktur. sXe zaten çalışma mantığı neticesiyle biçok metodla aşılabilir şekilde yapılmıştır.. Yani benim 7.4 de kullandığım bir hile varsa, 7.6 çıkmadığı halde çıksa bile onda da işleyecektir.