Minimum mesaj ayarlarını oyle yaparsan gorunmez tabıı .
Gorunmelerı ıcın ıcın mesela Kalfa Uye olan bırısınıın en az 199 mesajı olduktan sonra rank'ı gorunur o rakamları 1 yap ya da 0