Arkadaşlar mrb;

Şöyle bir sorunum var. Birden fazla satırlı bir tabloda <tr> buloğuna onclick="fonksiyon1();" komutunu ekleyerek satıra tıklandığında işlem yapmasını sağlıyorum. Tablo satırlarından birinde
<span onclick="fonksiyon2();"> text </span> gibi bir kodum var. Amacım text yazısına tıklandığında fonksiyon2' nin çalıştırılması. Ne varki önce fonksiyon2 sonrada fonksiyon1 çalışıyor. Yani bilgisayar hem yazıya hemde satıra tıklanmış olarak algılıyor. Bunun nasıl önüne geçerim.