İlk olarak Bir fikir belirtmek istiyorum;
Sloganda firma ismi yada domain geçmesi o sloganın akılda kalıcı yada firma ile ilişkili olduğunu göstermez. Aksine siteyi ve slogan boğulur. Size tavsiyem kullanacağınız sloganda domain ismi olan "dikey" kelimesini kullanmayın.Dediğim gibi bu siteyi ve slogan'ı boğar insnaların gözüne sokar gibi olur unutmayın hiçbir insan baskıyı sevmez.
Farklı bir slogan ile işinizi vurgulayın...

Örneğin şimdi aklıma gelenler;
1- İnternetin'in ismini belirliyoruz !
2- İnternete isim veriyoruz
3- Sitenizin adı!
4- Sitenize isim verin!
5- Yeni site; yeni bebek gibidir, İsimsiz olmaz!
6- İsimsiz Olmaz !!!

Bunlar şimdi aklıma gelenler daha iyi bir slogan bulmak için, Hep söylediğim bir laf vardır
"Kuluçkaya yatmam lazım"

İnşaallah aradığınızı bulursunuz...