Ayrıca bu kadar abartılmasına gerek yoktu konunun... [ underground01 ] arkadaşım fiyatlar fazla geldiyse arkadaşların dediği gibi burada 2 gün boyunca mesaj yazabileceğiniz kadar binlerce müzik ekleyebilirdiniz... Zaman ve emek harcanıyor bende bu emeğin karşılığını 10 tl olarak görüyorum...
Saygılar...
Buraya yazdıgım mesajdan sanane arkadaş?zaman benim?siteye kendim müzik ekleyecek durumda olsam zaten gelip burda yazmam degilmi?Konuya bir bak zorla diye birşey yazıyormu.piyasayı bilmiyorum dedim herkes teklifini versin ona göre degerlendirme yapacagım dedim.ama sizin aklınızda sanırım şöyle birşey oluştu "Adam bizi hamal sanıyor bedavaya yaptıracak kişilerde bulabilir belki gibi düşünmüş olabilirsiniz.o kadarda vicdansız degilim benim bir tane sitem yok.[6 aydır ilgilendigim site buda onlnie oldugum süre Online olduğunuz toplam süre: 72 gün, 3 saat ve 9 dakika zamanımın olup olmadıgınıda kafandan uydurmuşsun nasıl biliyorsan artık..kalkmışsın ileri geri yorum yazmışsın teklifini ver bekle piyasıyı bilmiyorum dedikçe ha bire insanın üzerine geliyorsunuz sonrada niye - rep verdiniz diye çocukca sorular soruyorsunuz
bu mesaj konuya son cevabımdı