Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yasak değil dostum.O sana kolaylık.Daha çok tıklamanın olacagı yerlere adamlar reklamları yerleştirmişler.Sen sadace pubunu giriyorsun.Sana kolaylık
arkadaş yalnızca pub ekleyip reklamların yayınlanmasından değil, kodlarda reklamların boyutunun değiştirilmiş olduğundan da bahsediyor.