Yasak değil dostum.O sana kolaylık.Daha çok tıklamanın olacagı yerlere adamlar reklamları yerleştirmişler.Sen sadace pubunu giriyorsun.Sana kolaylık
arkadaş yalnızca pub ekleyip reklamların yayınlanmasından değil, kodlarda reklamların boyutunun değiştirilmiş olduğundan da bahsediyor.