bence de yasaktır. öyle olsa full ekran boyutu grafiğinde bi reklam yerleştirirdik 1 tane.
o da yeterli olabilirdi

arkadaşın dediği gibi çalışmaması lazım çalışıyorsa da o yapanlar bunun ban sebebi olduğu bilmiyorlardır.
sadece gösteriş amaçlı böyle bir girişimde bulunmuşlardır