underground01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gerekli kişi bulunmuştur konu kilitlenebilir.
Konu tabiki kitlenebilir AMA
GEREKSİZ yere - REP vermenizdeki amacı öğrenebilir miyim !!! Özürünüz karşılığında Şikayet etmicem...

Saygılar...