Profiloda önümüzdeki Günlerde çok güzel değişimler olacağın söyleyeyim öncelikle ping sürelerinin sabitsizligi mikrotikden hat kısıtlaması yapılmışsa olabilir.Kullandığınız hattın yetmemesinden loss ve ping sürelerinin yüksek çıkması olabilir.Kullandığınız adsl hattında down/up işlemi yapıyorsanız yine yüksek çıkabilir.

Bir Takım sorunlar nasıl her datacenterda oluyorsa Profilo DC. de mutlaka oluyor.Bunlar doğal şeyler biraz sabretmek gerekir.