Konu
sxVideo V2.0 (Video Paylaşım Scripti)
18-02-2009, 01:44:33
#15
mrsilver
Scripti kullanıyorum gayet memnunum fakat otomatik sitemap olmaması büyük eksik. Ne zaman eklenecek? Merakla bekliyoruz