merhabalar... arkadaslar dw acıyorum ındex hazıraldım 3 tane kullanılabılır alan olsuturuyorum ve o sayfayı index.dwt die kayıt ediyorum sonra yenı sayfa acıyorum o onu ıste haberler.html dıe kayıt edıyorum kapatıyorum bıde sablon acıyorum vıdeolar.html vs vs sayfaları yapıyorum... index.dwt değişiklik yapıyorum uyarı geliyor bunu diğer sayfalarla birlikde guncelleyimmi die bir yazı geliyor ben tamam yani guncelleştirsin diyorum ama diğer sayfalarda değişiklik goremıyorum sizce bunun ayarı felan varmı