operada şu anda sanırım işbank için felan sorun yok.Ama sorunlu olduğu siteler illaki vardır.Mesela : Hastanelerdeki randevu sistemleri , ssk hizmet dökümü vs...
Benim bildiğim zaten opera wap sitelerine giriş yapılmış bir tarayıcıydı.pc ile wap sitelerine opera ile sorunsuz bi şekilde girilebiliyor.Operanın en beğendiğim yani hızlı başlatta ayarlanabilen sayfalar.
mail attım dedim neden alexa eklentisi yok.Şu anda böyle bi uygulamamız yoktur diyor başkada bişey demiyor