Selam Arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var vb 3.8.0 kullanıyorum frmelit.com yaklaşık 3 saatetn beri formum çok geç acılıyor.Temaları orjinale cevirdim sıkınıtı hala devam ediyor.Bu arada Admin panelinde gayet hızlı işlem yapa biliyorum..Sorunun ne oldugunu çöze biliş degilim bilgisi olan arkadaşlar yol gösterirlerse şimdiden teşekkür etmek isterim.